niedziela, 1 września 2013

#5. Paradise

Wow. Wakacje zleciały w zastraszającym tempie, co? Chyba wszyscy wiedzą że już jutro idziemy do szkoły! 'Ale jak to, przecież wczoraj było zakończenie roku' - chciałoby się powiedzieć i dalej oddać się błogiemu wypoczywaniu w różnych częściach świata, albo po prostu przy swoich komputerach, laptopach z zimnymi napojami.

Biorąc pod uwagę wszystkie wydarzenia z tych wakacji muszę powiedzieć, że to były nasze (myślę, że Nat się ze mną zgodzi) najlepsze wakacje. Po pierwsze się poznałyśmy. Czasem sie zastanawiam jak bardzo nasze życie zależy od przypadku, prawda? Przecież co by było gdybym zakolegowała się z kimś innym na tym obozie? Gdybym zamieszkała u innej rodziny? Nigdy byśmy się nie poznały.

\W każdym razie. Drugi powód najlepszych wakacji jest prosty: Londyn! Moje zdecydowanie największe marzenie się spełniło! Piękne widoki, cudowne słodycze, pełno dobrego jedzenia! Dokładnie tak jak go sobie wyobrażałam a nawet lepiej. 

Kurde nie mam  dalszych pomysłów. Ale czy trzeba mieć konkretne powody by uważać czas za najlepiej spędzony w swoim życiu? Jak dla mnie nie! A jak wam minęły wakacje? Były tak samo wspaniałe jak moje?

P.S: Ciekawostka. Kiedy Nat była na Sycylii wydałam 200 zł za dużo na smsy i nadal wiszę mojemu tacie 100 zł ://

Kilka zdjęć z Londynu:

Ja, Nat i Wika

Nat chciała się pobawić w piratów.

Każdy hipster chce mieć zdjęcie w budce telefonicznej.



W końcu zdobyłam tą czapkę, trzeba się cieszyć :D

Big Ben - wyraża więcej niż tysiąc słów ♥




4 komentarze:

  1. Tak to jest, ze czasem nic wielkiego nie musi się wydarzyć, a jednak zauważamy w życiu zmianę na lepsze ;D A teraz macie siebie i ta przyjaźń to piękna pamiątka z wakacji ;] Trzymajcie się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Anglia jest piękna - ja należę do tych osób, które zakochały się w niej od pierwszego wejrzenia :)
    Też czasem mnie zadziwia to, że przypadki kierują naszym życiem w taki zawrotny sposób. Przyznaję rację Pam, taka przyjaźń to najlepsza pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie trudno się w niej nie zakochać! Pamiątka cudowna, która czyni wyjazd jeszcze bardziej niezwykłym ♥

      Usuń